Branding

Signage

Via spraakmakende werfcommunicatie maakt u ook aan voorbijgangers en potentiële kopers duidelijk wat er op de site te gebeuren staat.

Laat uw vastgoedproject spreken

  • Projectsite communicatief inrichten
  • Functionele bewegwijzering van locatie
  • Studie van communicatienoden on-site

Wanneer uw project in de realisatiefase zit, wilt u uiteraard zo sterk mogelijk kunnen uitpakken met de voortgang en het uiteindelijke resultaat. Potentiële kopers bereikt u niet alleen via online- of offlinecommunicatie als banners of advertenties. Die geïnteresseerde koper kan ook een toevallige voorbijganger zijn. Daarom is het belangrijk dat u ook de projectsite zelf communicatief inricht.

Dit soort communicatie kan een bepaalde sfeer scheppen rond uw project, maar moet zeker en vast ook functioneel zijn. Maar ook bij in gebruikname van de gebouwen kan in- en outdoor aankleding het project communicatief en design-matig een extra dimensie geven.

Branding

Via spraakmakende werfcommunicatie maakt u ook aan voorbijgangers en potentiële kopers duidelijk wat er op de site te gebeuren staat.

Wanneer geïnteresseerden hun weg naar de projectlocatie hebben gevonden bent u alweer een stapje dichter bij huis. Maar hoe trekt u de aandacht van toevallige passanten? Hoe maakt u potentiële kopers wegwijs in uw nieuwbouwproject?

Hoe kleedt u ruimtes communicatief in zodat ze tot de verbeelding spreken? Hoe maakt u de projectsite interactief? Hoe organiseert u informatieve en aanlokkelijke kijkmomenten?