Cases

Benieuwd wat een doordachte communicatiestrategie uw bouwproject oplevert? Hoe u met de juiste conversiestrategie potentiële kopers binnenhaalt? Lees onze referentieverhalen en ontdek hoe we onze klanten resultaten helpen te behalen in de vastgoedsector.

Ref case Alides

ALIDES

Geïntegreerde marketingcommunicatie voor Alides

Leiepark, Vue en Evora: drie vastgoedprojecten waarvoor vastgoedontwikkelaar Alides op zoek ging naar een strategische push. Handlangers voorzag elk project van een eigen gezicht en een plan op maat. Sterke storytelling gecombineerd met visuele branding trok de aandacht van heel wat mensen. Ook offline voerden we een activerende campagne. Lees de case en ontdek hoe dat er in de praktijk aan toe ging.

Ref case De Kazerne

DE KAZERNE

Recordverkoop door doeltreffende en geautomatiseerde totaalaanpak

Voor de verkoop van het Gentse reconversieproject De Kazerne klopten Matexi en Ciril aan bij Handlangers. Het project – een toonaangevende renovatie van de oude Leopoldskazerne – heeft een karakter dat voor zich spreekt en wordt een nieuwe thuis voor sterke persoonlijkheden. Dat werden dan ook dé key-ingredients van het marketingverhaal: sterke branding, rake storytelling en lead generation met verbluffende resultaten. Lees er alles over in het referentieverhaal.

Ref case Immo Francoi

IMMO FRANCOIS

Procesautomatisatie zorgt voor de klik met Immo Francois

“De klik met je thuis”: dat is de slogan waarmee Immo Francois een totaalervaring aanbiedt aan klanten. Ervoor zorgen dat het klikt, kan alleen als alle digitale processen feilloos op elkaar afgestemd zijn. Digitalisatie en automatisatie zou Immo Francois de nodige voorsprong bezorgen in de concurrentiële vastgoedmarkt. De vraag was dus om de verkoopflow en de verhuurflow volledig te digitaliseren en te automatiseren. Daarvoor hadden we een tool nodig die… álles kan. Ontdek hoe we dat realiseerden van behoefte-analyse tot implementatie van het nieuwe platform.

Ref case Senior Homes

SENIOR HOMES

Strategische vastgoedmarketing voor assistentiewoningen

Het familiebedrijf Senior Homes bouwt, verkoopt en verhuurt erkende assistentiewoningen voor wie op zoek is naar meer: meer luxe, meer sociaal contact, meer veiligheid. Om het unieke concept van Senior Homes op de kaart te zetten en de erg specifieke doelgroepen te bereiken, was er een sterke marketingstrategie nodig. Ontdek in de case hoe die strategie eruit zag, van een high-quality rebranding tot gerichte nurture flows om sales en verhuur te boosten.